Yalnızca Elektronik Onarım Hüküm ve Koşulları
ONARIMLAR
Teklifler/tahminler, kabul sırasında gerekli olan gerekli bileşenlerin fiyatına ve mevcudiyetine bağlı olarak verilir.
SMP Televizyon Hizmetleri, aşağıdaki durumlarda revize edilmiş bir tahmin sunma hakkını saklı tutar;
1: Düzeltme çalışması başladıktan sonra ek çalışma ihtiyacı ortaya çıkıyor.
2: Herhangi bir parçanın maliyeti, tedarikçi tarafından fiyat değişikliğine tabidir.
Bir tahminin sağlandığı ve 30 gün içinde yanıt verilmediği durumlarda, öğenin reddedilen bir tahmin olduğunu varsayacağız.
ÖDEME KOŞULLARI
Tam ödeme, onarılan öğenin teslim alınması üzerine yapılmalıdır. Müşteriler Nakit veya Kredi/Banka Kartı ile ödeme yapabilirler.
Çek veya PayPal vb. ile yapılan ödemeler kabul edilmemektedir.
GARANTİMİZ
SMP Televizyon Hizmetleri, burada yapılan her türlü onarımın, ürünün onarım tarihinden itibaren 90 gün süreyle malzeme ve işçilik açısından kusursuz olacağını garanti eder.
Bu garanti, müşteri tarafından daha önce bildirilmemiş diğer arızaları veya garanti süresi boyunca geliştirilen yeni arızaları kapsamaz.
Lütfen dikkat: ‘Beklemede Sıkışmış’ gibi aynı belirtiler görünebilir ancak bu, aynı arızanın meydana geldiği anlamına gelmez.
Bu garanti aşınma ve yıpranmayı, fiziksel hasarı, yanlış kullanımdan veya yanlış kullanımdan kaynaklanan hasarları ve yetkisiz onarım veya onarım girişiminden kaynaklanan hasarları kapsamaz.
SMP Televizyon Hizmetleri, ürünün olumsuz bir ortam veya ürünün özellikleri dışındaki koşullarda kullanılması durumunda herhangi bir sorumluluk kabul etmez. Ek olarak, onaylanmamış modifikasyonlara tabi tutulmuştur veya onaylanmamış modifikasyonlara sahip diğer ekipmanlarla birlikte kullanılmıştır.
TOPLANMAYAN ÜRÜNLER
Onarılan ürün teslim alınmaya hazır olduğunda, SMP Televizyon Hizmetleri, müşteri tarafından belirtilen telefon ve/veya e-posta yoluyla müşteriyle iletişime geçecektir. Müşteri, normal çalışma saatleri içerisinde ürünün tesisimizden teslim alınacağı makul saatleri SMPTelevizyon Hizmetleri’ne bildirecektir. Müşteri, 90 gün içinde SMPTelevizyon Hizmetleri ile iletişime geçmezse, ürünün mülkiyeti, ürünü elden çıkarmakta veya satmakta serbest olacak olan SMPTelevizyon Hizmetlerine geçecektir. Ürün satılırsa, müşterinin borçlu olduğu herhangi bir tutarı ve bu süreçteki harcamalarımızı geri aldığımızda, müşteri kalan tüm gelirleri almaya hak kazanır.
Müşteriye, ürünün ekonomik olarak onarılamayacak durumda olduğu bilgisi verildiğinde veya tahminin reddedildiği durumlarda, normal çalışma saatleri içinde, ürünün tesisimizden teslim alınacağı makul süreler konusunda SMP Televizyon Hizmetlerini bilgilendirecektir. Ürün 30 gün içinde teslim alınmadığı takdirde, ürünün mülkiyeti, ürünü elden çıkarmakta serbest olacak olan SMP Televizyon Hizmetleri’ne geçecektir. Müşteri, bu tür bir elden çıkarmayla ilgili tüm masraflardan sorumlu olacaktır.
GİZLİLİK POLİTİKASI
İsim, Adres, Telefon Numara(lar)ı ve e-posta Adresleri gibi müşteri detayları sadece herhangi bir faturanın bizim kopyamızda tutulur. Bu kayıtlar vergi kanunlarına göre en az altı yıl süreyle saklanır. İçeriği yasalarca zorunlu olmadıkça üçüncü şahıslara asla açıklanmaz.
Kâğıt üzerinde veya bir e-postada yer alan diğer tüm kişisel bilgiler, satış/hizmetin tamamlanmasından sonra imha edilir. Bu web sitesinde veya bilgisayarlarımızda hiçbir finansal bilgi saklanmaz.
Kredi kartları.
Her başarılı işlemin sonunda tüm Kredi/Banka Kartı bilgileri yok edilir/silinir.